Review: Rimel Bio Pentru Volum Lavera

Machiaj 100% organic. Pentru ochi am folosit doar tuş şi rimel Lavera.
Fără fard, iluminator, nimic altceva.

Buna, dragii mei cititori!  De când n-am mai făcut recenzii pe blog... mai mult pe Facebook, ca e mult mai rapid. S-au adunat ceva produse testate de mine de care vreau să vă povestesc. 

Haideţi să începem cu un produs de care sunt tare, tare întuziasmată, rimel de la Lavera.

Am mai folosit rimel bio de la alte firme bio, însă ăsta a fost primul de care sunt complet mulţumită. Este primul rimel de la Lavera, deci n-as putea să mă pronunţ despre toate rimelurile lor că sunt bune. Se numeşte Volume Mascara. Ca toate produsele Lavera, e fabricat in Germania, e certificat NaTrue şi este un produs vegan (nu conţine ingrediente de origine animală).



Ingrediente:

Water (Aqua), Alcohol*, Sorbitol, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Cetearyl
Alcohol, Tricaprylin, Hydrolyzed Jojoba Esters, Sodium Cetearyl Sulfate , Hectorite , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Wax, Lysolecithin, Xanthan Gum, Jojoba Esters, Rosa Damascena Flower Water*, TocopHerol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)**, Citronellol**, Geraniol**, [+/- Iron Oxides (Ci 77499), Iron Oxides (Ci 77491), Ultramarines (Ci 77007)]





Compoziţia mi se pare foarte bună. Are alcool şi uleiuri esentiale, deci este posibil teoretic să irite ochii foarte sensibili, deşi spune că produsul este testat dermatologic şi oftolmologic.
Eu am o sensibilitate moderată şi nu am avut iritaţii, nu ustură ochii prea tare la demachiere, aşa cum mi s-a întamplat cu alte rimeluri, atât bio, cât şi obişnuite.


Ce face rimelul pentru genele mele



Le alungeşte şi le dă un volum şi o culoare naturală. Eu am ales culoarea neagră, există şi maro. E un negru natural, nu foarte intens şi îmi place tare mult. Spre suprinderea mea, atât tuşul despre care voi vorbi în altă postare, cât şi rimelul nu se şterg în timpul zilei. Eu am o piele destul de grasă şi transpir în timpul zilei. Până acum tot ce am incercat natural, se ştergea peste câteva ore. Trebuia să merg mereu la baie să verific dacă nu arăt ca şi cum mă pregătesc de luptă :)). Eu mai pun şi mâna pe faţă destul de mult, fără să-mi dau seama. Chiar nu mă aşteptam să reziste un produs bio toată ziua.

Efectul este dat nu doar de compoziţie bine formulată, dar şi de un aplicator foarte reuşit după părerea mea. Puteţi vedea în imaginea de mai sus cum arata. Este forma şi densitatea perfectă pentru gene cum sunt ale mele: medii ca lungime, destul de groase şi drepte. 


Pretul şi unde se găseste


Preţul este în jur de 45 Ron. Acesta este pretul în magazinul meu şi la distribuitorul produselor în Romania cu care colaborez. Mi se pare un preţ absolut rezonabil pentru acest produs. Peste 50 de lei nu cred ca aş da pe rimel, mult mai ieftin nu am găsit ceva care chiar să reziste la mine. Aşadar raport calitate- preţ foarte bun după părerea mea.
Găsiţi produsul în foarte multe magazine online, înclusiv în magazinul meu (click) şi în unele magazine cu produse bio fizice, cred ca mai mult în Bucuresti, Cluj, Iaşi...oraşe mari.

UPDATE
I-am gasit un minus totusi :). Dupa ce m-am plimbat zi de zi cu rimelul asta in geanta (pe soare etc.), a inceput sa curga rau. Acum il tin doar acasa in pozitie verticala. Deci atentie la treaba asta, s-ar putea sa fie ambalajul meu un pic defect, s-ar putea sa fie toate asa. 









Comentarii

Postări populare