Apa de lavandă

Lavanda este o plantă folosită demult in cosmetică, în creme, loţiuni, măşti etc. Am primit de curînd apă de levănţică hand-made şi mi-a placut foarte mult ce efect a avut asupra pielii. Iată care sunt proprietăţile ei:
  • hidratantă
  • antiseptică
  • antiinflamatoare
  • purificatoare
  • calmantă
  • regeneratoare
  • cicatrizantă

Se obţine prin distilarea florilor de lavandă şi poate fi folosită :

  • pentru curăţarea sau demachierea tenului
  • pentru calmarea tenului iritat, inflamat, înroşit din diverse cauze ( de exemplu expunere la soare a pielii sensibile)
  • pentru îngrijirea tenului gras, acneic.
  • pentru a facilita regenerarea şi cicatrizarea pielii
  • pentru împrospătarea tenului
  • ca apă după ras
  • pentru curăţarea tăieturilor şi în cazul muşcăturilor de insecte

Eu o folosesc ca tonic pentru faţă şi demachiant. Pielea într-adevăr se calmează, se împrospătează...O puteţi găsi la mai multe magazine cu produse cosmetice naturale, handmade (aici de exemplu, nu ştiu dacă e buna anume aceasta, nu am incercat-o) Persoana de la care am luat apă de levănţică este doctor şi a creat o serie proprie de cosmetice, dar acestea încă nu au apărut pe piaţă. Cînd apar o sa va arăt neapărat site-ul lor, căci produsele sunt foarte bune.

sursă imagine: www.napocanews.ro

Comentarii

Postări populare