Macrou cu legume la cuptor


Faceti abstractie de poza, aceasta mancare este super gustoasa! :)) Din pacate am facut-o in graba si nu am avut timp nici sa aranjez, nici sa fac o poza mai calumea. Insa mi-a placut tare mult aceasta combinatie de peşte cu legume şi m-am gândit s-o împărtăşesc cu voi. Este bună pentru toate tipurile de constituţie, mai ales pt. Vata. Kapha, nu adăugaţi sarea şi folosiţi multe condimente.


Ingrediente (2 porţii):
  • 4 peştişori de mărime medie (eu am luat macrou oceanic îngheţat)
  • 1,5 cană mazăre verde
  • 2 morcovi mari
  • 1 cană roşii cherry  (eu am folosit îngheţate, puteţi folosi proaspete dc sunt în sezon)
  • câteva felii de lămâie, opţional
  • piper, oregano după gust (puteţi adăuga şi puţină sare)
  1. Dezgheţăm macroul, îl eviscerăm şi spălăm bine. Eu am tăiat capul, dar puteţi să-l lăsaţi, doar scoateţi branhiile.
  2. Aşezăm într-o tavă termorezistentă legumele amestecate: mazărea, morcovii tăiaţi felii subţiri şi roşiile cherry tăiate în 2 sau lăsate întregi. Presărăm cu condimente.
  3. Aşezăm deasupra peştişorii, presărăm cu condimente. Aşezăm feliile de lămâie deasupra.
  4. Acoperim tava cu capac sau cu o folie daca aveti o tava fara capac şi coacem la focul mediu în jur de 20 de minute. 


Comentarii

Postări populare