Atelier Armonie prin Nutriţie şi Mişcare (Calarasi)


Este un atelier dedicat femeilor, indiferent de vârstă. Există multe seminarii şi cărţi care te învaţă să gândeşti pozitiv, să-ţi iubesti corpul asa cum e etc. La mine personal genul acesta de ,,bla-bla'' nu funcţionează. Nu-mi imaginez sa-mi iubesc corpul şi să repet în fiecare zi că sunt frumoasă dacă mă uit în oglindă şi nu-mi place ceea ce vad, dacă nu ma simt bine... Nu trebuie sa exagerăm cu perfectiunea fizica si critica de sine, nici asta nu e sănătos. Însa în acelasi timp rezonez mai mult cu ideea de a ajunge la armonie psiho-mintala şi iubire de sine printr-un stil de viaţă sănătos. Atunci când corpul este în echilibru, avem multă vitalitate si energie pentru a face lucruri frumoase, pentru a iubi şi a transmite iubire în Univers. Un corp sănătos este frumos, tonifiat, plin de energie, inclusiv energie sexuala. 
Nu cred nici in diete sau ,,pilule'' de slabit atat de agresiv promovate peste tot. 

Aşadar, la acest atelier vom urmări următoarele aspecte:
  • Slăbire sănătoasă
  • Mişcare: în mod special exerciţii speciale pentru modelarea corpului şi benefice pentru sănătatea feminină
  • Remedii naturale pentru slăbit şi echilibru hormonal
  • Nutriţie echilibrată

Pentru a va inscrie va rog sa-mi scrieti aici, pe Facebook sau pe mail (tatianavozian@yahoo.com) Precizati in ce zile si ora la care sunteti disponibila. Voi reveni eu cu detalii ce, cum si cand :) 


Comentarii

Postări populare