Privind problema dintr-un alt unghi






Astazi m-am trezit un pic suparata. Pentru ca anumite lucruri nu ies exact asa cum imi doresc, pentru ca ma simt nedreptatita, pentru ca mi se pare ca nu pot, nu fac destul si nu ma aflu in punctul in care mi-as fi dorit sa ma aflu. Cred ca avem cu totii astfel de momente...parca nimic nu este de ajuns ca sa fii multumit. In asemenea momente chiar ajuta sa privesti situatia ta foarte realist, din toate unghiurile si mai ales sa o compari cu situatia altor persoane.

Am deschis calculatorul si imediat am dat de un articol despre Danielle Orner. Stiu despre ea demult, o urmaresc pe FB, insa de data asta povestea ei m-a atins intr-un mod special.

Este o fata simpla care la 15 ani a facut cancer. La 16 ani i-a fost amputat piciorul si urmatorii ani au fost o lupta continua cu boala care se retragea pentru un timp si revenea din nou. A inceput sa incerce tratamente alternative si incet-incet a reusit la 23 de ani sa invinga boala. Tine o dieta vegetariana, face yoga. Da, cu un singur picior. Si nu doar ca face yoga, este chiar instructor de yoga. Ii invata si ii inspira pe sute sau mii de persoane din intreaga lume. Mi se pare fascinant! Prin cate a trecut si trece in continuare pentru mine este de neimaginat. Cand citesc povesti de genul asta, cobor brusc pe pamant si vad foarte clar situatia in care ma aflu: indiferent de micicle peripetii, sunt binecuvantata cu atatea lucruri in viata!

Ceea ce spune in filmuletul asta este un lucru foarte important pe care vreau sa-l tin in minte tot timpul:
Eu nu sunt corpul meu. Eu nu sunt reusitele mele. Eu nu sunt ,,etichetele'' care mi se/imi pun. 

Iata articolul despre ea: http://themighty.com/2014/05/theres-only-one-word-that-accurately-defines-this-woman/
Si site-ul ei: http://www.danielleorner.com/

Comentarii

Postări populare