Porumb Fiert cu Unt si Mirodenii



A aparut porumb!!! Tot anul l-am asteptat, chiar am o slăbiciune pentru porumb :). Astazi as vrea sa împărtăşesc cu voi modalitatea mea preferată de a-l consuma, o reţetă super simplă, super rapidă, dar n-o să vină să credeţi ce bunătate iese!

Cocluzia la care am ajuns eu experimentând cu porumb în bucătărie este
porumb + unt = iubire :) 

De aici şi reţeta:

Curăţăm porumbul şi îl punem la fiert în multă apă, cam pentru 15 minute dacă e porumb tinerel (gustăm un bob şi mai lăsăm dacă pare crud).

Scoatem porumbul într-un bol şi imediat îl presărăm cu
sare de rocă (sarea baciului, sarea de Himalaya etc)
busuioc uscat (bio, ca are altfel de aromă)
piper proaspăt râşnit. (busuioc si piper sunt optionale, dar acestea fac reţeta mai deosebită)
Punem pe fiecare bucată de porumb un pătrăţel de unt (de preferat crud de casă)


Ştiti ce aroma are? Mama, mama! Serviţi imediat!

Comentarii

Postări populare