Raceala sau Stres?



Dragii mei cititori, m-am gandit sa impartasesc cu voi ceva...

Sambata m-am intors din vacanta. Am calatorit mai prin toata Romania si am fost si acasa, in Moldova. Pe drumul inapoi am simtit ca am racit. A inceput sa-mi curga nasul, sa ma doara capul si sa-mi creasca febra. Duminica starea s-a inrautatit. Toata lumea ingrijorata: ,,iei ceva?''. De obicei iau ceva naturist cand simt ca racesc, sunt nenumarate remedii pe care le am acum la indemana. De data asta insa n-am luat absolut nimic. De data asta stiam sigur ca singura cauza este stresul. Drum lung, oameni multi de vizitat, rutina si dieta complet data peste cap. Tot de ce aveam nevoie este sa ajung acasa, sa-mi fac un kitchari, un ceaiut, sa ma relaxez si sa reintru in ritmul si rutina mea. Asa s-a si intamplat. ''Raceala'' a disparut brusc, ca prin minune.

Cu aceasta ocazie Viata mi-a amintit cat de importanta este starea psihica in medicina holistica. Nu va grabiti sa va panicati ca ati prins vreun virus, nu va grabiti sa luati medicamente, chiar si naturale. Opriti-va, ralaxati-va, identificati ce se intampla cu corpul si mintea voastra, ce nu este in regula in viata voastra in acest moment... 

 Sa fiti sanatosi!

Comentarii

Postări populare