Review: Ulei Anti Tantari Natural de la Eco Cosmetics


Dragii mei, inaugurez o noua rubrica, cea de recenzii la produse pe care le folosesc. Haideti sa incepem cu ultimul produse testat de mine, de sezon sa zic asa :).
Acum o saptamana in urma am anuntat pe Facebook ca am comandat un produs natural impotriva tantarilor, insa nu il pun pe raft pana nu-i testez eficienta. Este vorba de Ulei anti tantari de la Eco Cosmetics, un brand  de produse cosmetice bio care imi place foarte mult.

 Iata rezultatul. Produsul este eficient atunci cand sunt cativa tantari in casa. Este 100% natural: contine ulei de jojoba + un mix de uleiuri eterice cu efect repelent. Are un miros placut (spre deosebire de alte produse pe care le-am incercat), se simte foarte fain pe piele. Intr-o seara m-am dat cu acest ulei si la tample si mi-a trecut durerea de cap. Insa ieri dupa ploaie am avut foarte multi tantari in casa (cu toate ca avem plase peste tot!) si nu am putut dormi. De muscat nu cred ca m-au muscat, insa bazaitul lor nu ne-a dat pace. Pana la urma ne-am dus la non-stop sa luam pastilute din alea pentru priza. In concluzie, produsul este eficient daca nu aveti invazie de tantari ca aici in Calarasi sau pentru utlizarea lui pe anumite portiuni atunci cand iesim afara. Este absolut non-toxic, deci perfect pentru copii. Insa  nu isi merita banii daca aveti foarte multi tantari in casa. Personal voi cauta un produs natural mai eficient.

Comentarii

Postări populare