Un desert delicios si simplu din banana

Zilele astea cineva a postat pe facebook un filmulet cu Jack La Lanne in care el arata cat de simplu e sa-ti faci un desert sanatos. Mi-a placut atat de mult si mi-a amintit de pasiunea mea veche pentru deserturi din banane. Intr-adevar, bananele facute piure capata un miros si gust deosebit si se pot folosi ca un desrt simplu, ca inghetata, in smoothie-uri etc. Personal prefer sa nu exagerez cu bananele, dar din cand in cand merge sa facem un astfel de desert delicios. Excelent pentru micul dejun: rapid, gustos, nutritiv, ofera multa energie de care avem nevoie de dimineata. Daca nu ati incercat inca banana sub aceasta forma, va invit sa faceti asta acum, gustul o sa va surprinda cu siguranta!

Ingrediente, aproximativ:
  • O banana bine coapta
  • O mana de curmale moi de buna calitate
  • O mana fulgi de cocos bio (bio pt ca alea chiar pastreaza gustul si mirosul de cocos, desigur pulpa cocos razuita e si mai bine)
  • Cate un varf de lingurita de scortisoara, cardamom si ghimbir pudra
  • Optional: am ornat cu fulgi de migdale

Bananele se paseaza bine cu furculita, curmalele se taie bucatele, toate se amesteca bine si se orneaza cu fulgi de cocos sau de migdale. Savurati!

PS. Genial a fost Jack! Exercitiile, nutritia, stil de viata, gandirea, atitudinea si felul in care comunica cu publicul...totul imi place, nu stiu daca as putea sa-l compar cu vreun alt ,,guru'' din timpurile noastre.


Comentarii

Postări populare