Capsuni- o gustare sanatoasa si delicioasa!


Imi cer scuze pentru calitatea imaginei, e facuta cu telefonul.  Pe Facebook reusesc sa postez multe lucruri legate de un stil de viata sanatos pe care le fac zilnic, insa pe blog nu mai ajung. Azi, desi n-am o poza buna si nici o reteta ,,speciala'' , vreau sa impartasesc totusi cu voi aceasta idee faina.

Mi-am propus pana capsunele sunt in sezon sa le iau zilnic cu mine la birou pentru o gustare sanatoasa si delicioasa. Doua zile le-am mancat ca atare, iar astazi am zis sa mai experimentez cu gusturile si un plus de nutrienti. Am presarat peste capsuni bio din gradina putin zahar din nectar de cocos si polen ecologic. Bun-bun a fost!
Cu aceasta ocazie vreau sa va reamintesc de articolul vechi despre capsuni:  http://blossomofanewlife.blogspot.ro/2012/06/capsuni-valoare-nutritiva-si.html

De adaugat este ca din punct de vedere ayurvedic capsunele sunt tridoshice, adica potrivite pentru toate tipurile de constitutie (V=P=K). Sunt racoritoare, foarte usoare pentru digestie, tonifica sistemul gastro-intestinal, ficatul, rinichii, purifica organismul. Deci chiar sunt o gustare sanatoasa pentru anotimpul Pitta.

Nu va recomand sa le combinati cu lactate (frisca, smantana, iaurt) pentru ca aceasta combinatie perturba digestia. In schimb merg combinate cu alte fructe, cu indulcitori nerafinati (zahar brut, melasa, jaggery, zahar de cocos, sirop de artat), miere, polen, diverse frunze (menta, busuioc etc), condimente.

Comentarii

Postări populare