Trifoi rosu


Trifoi este o planta larg raspîndită pe teritoriul Romaniei, Moldovei, Ucrainei...atît in zona de munte, cît şi în zona de cîmpie. Este cunoscută mai mult ca o planta furajeră, însă este o plantă medicinală, extrem de preţioasă pentru consumul uman. Voi vorbi de trifoiul rosu ( trifolium pratense), căci din cîte ştiu anume acest fel de trifoi are caracteristici medicinale mai pronunţate ( am citit, dar şi mama mea m-a invatat sa culeg anume trifoi rosu). Datorită conţinutului de isoflavine asemănătoare cu hormonul feminin estrogen, trifoiul a fost utilizat din cele mai vechi timpuri în diverse afecţiuni ale sistemului reproducător feminin şi este puternic afrodiziac. De asemenea, efectul său de curăţare este la fel de cunoscut. Curăţă sîngele, ajută în cazul tuturor afecţiuni ale pielii. Pentru multe popoare trifoiul roşu a fost un remediu împotriva ,,cancerului de piept'', prababil datorită efectelor sale expectorante, secretolitice şi antibiotice.

Proprietăţi:
  1. Efect antiviral, antibacterian, antibiotic (inclusiv contra herpesului, salmonella)
  2. Efect antiinflamator, expectorant
  3. Efect secretolitic (favorizează secreţia bronşică)
  4. Efect progesteronic, estrogenic, emanogic (provoacă, reglează ciclulul menstrual, la menopauză etc)
  5. Efect calmant, antispastic (de exemplu asupra organelor genitale femenine), analgezic
  6. Efect antitrombotic (pentru vase)
  7. Purifiant: curăţă sîngele, vasele, limfa, pielea
  8. Efect cicatrizant
  9. Diuretic
  10. Acţiune antitumorală (intern şi extern)
  11. Sedativ şi tonic
  12. Conţine Calciu şi Acid succinic
Folosim trifoiul în caz de:
  1. Răceală, gripă, bronşită, tuse, astm
  2. Alte boli virale, precum Herpes
  3. Artrită, reumatism
  4. Probleme hormonale (ciclu dereglat la femei, menopauză, prostată la bărbaţi, probleme de fertilitate) şi urogenitale (vaginită, inflamaţii)
  5. Acnee, psoriazis, furunculoză şi alte boli ale pielii
  6. Pentru a curăţa sîngele, limfa
  7. Tromboză, nivelul înalt al trigleceridelor-colesterolului în sînge
  8. Hipocalcimie
Cum folosim trifoiul:
  • Sub forma de ceai
  • Sub formă de capsule
  • Infuzie pentru uz extern (efect cicatrizant,antitumoral)
  • Consumăm germeni de trifoi (toate efectele de mai sus, plus efect energizant, fortifiant )
Eu deocamdată l-am folosit sub formă de ceai, în caz de răceală, tuse, febră. Băut de multe ori pe zi, separat cu multa miere si lamaie sau în combinaţie cu alte plante cu efecte similare: scoarţă de salcie, pau d'arco, tei...ajută excelent. Urmează să-mi procur seminţele şi să consum germeni de trifoi roşu.
Florile de trifoi se vînd la plafar. Eu le culeg undeva la ţară, să nu fie poluat, în orice cîmp găsesti niste trifoi...chiar şi în parcuri (poza de mai sus am făcut-0 în parcul Herastrau, tocmai la sfîrşitul lui octombrie).

Sursa de informaţii: www.bioterapi.ro

Comentarii

  1. Sufer de herpes în ultimii 1 an și 8 luni și de atunci am urmat o serie de tratamente, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale Dr. DAWN despre modul în care a vindecat diferite persoane de diferite. boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și, spre cea mai mare surpriză, m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, îl puteți contacta astăzi pe Dr. DAWN la această adresă de e-mail:

    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare