Macrou proaspăt la cuptor şi salată de ierburi sălbatice

De 8 martie nu am gătit nimic extraodinar, noi ne bucurăm de mâncăruri simple şi nutritive :). A adus prietenul meu nişte macrou proaspăt de Dunăre, iar eu am pescuit nişte ierburi sălbatice lângă piaţă :). Macroul l-am preparat simplu, în folie cu nişte ierburi aromatice şi puţin piper, ca de obicei. Iar salata am făcut-o din nişte din frunze de untişor, leurdă şi salată (tot prietenul meu a luat-o, eu nu prea sunt prietenă cu legumele din seră). Am stropit salata cu puţin ulei de floarea-soarelui presat la rece, suc de lămâie şi cam atât. Simplu, delicios şi foarte nutritiv. M-am gândit să vă mai dau idei pentru masa principală non-vegetariana :). Mi se pare că merge foarte bine peştele cu leurda care are gust de usturoi, dar nu e la fel de iritantă ca mujdei. De asemenea ar merge foarte bine şi usturoi verde. Nu rataţi perioada extrem de scurta de ierburi sălbatice, le găsiţi de obicei la persoanele care stau lângă piaţă, cu o geantă de verdeţuri. Sunt penibil de ieftine, oferă organismului o doză mare de vitamine şi minerale pe care iarna mai greu le luam. Macrou proaspăt de Dunăre se găseşte de asemenea în piaţă şi posibil că şi cel de mare.

P.S. scuzaţi calitatea pozei, nu prea aveam eu timp de asta de 8 martie :D

Comentarii

Postări populare