Mazăre verde cu verdeaţă


Nu ştiu dacă v-am povestit, dar eu sunt înnebunită după mazăre verde. Nu mai mult decât de porumb, dar... :)). Şi îmi place tare combinaţia mazăre verde+ verdeaţă aromată de primăvară. Aceasta mâncărică de mazăre o fac destul de des, îmi place şi ca atare cu ceva pâinică integrală, dar şi ca garnitură uşoară. Iese super şi cu fasole verde. Orice verdeaţă aromată este bună, dar mai ales mărar şi usturoi verde. Este o mâncare uşoară, digestă şi delicioasă. Perfectă pentru anotimpul Kapha!


Ingrediente:
  • Mazăre verde îngheţată (folosiţi neapărat proaspătă când e în sezon, nu folosiţi la conservă)- 1,5 cană
  • Ceapa- jumătate
  • Verdeaţă de sezon: eu am folosit mărar, leurdă, usturoi verde- 1 legătură mare
  • Sare neiodată- un vf. de cuţit
  • Coriandru măcinat- un vf. de cuţit (opţional)
  • Ulei presat la rece sau ghee- 1 linguriţă
Preparare (10 min.)
  1. Încălzim uleiul şi călim ceapa tăiată fin până devine translucidă.
  2. Adăugăm coriandru măcinat şi mai călim jumătate de minut.
  3. Adăugăm mazărea, sarea şi puţină apă, înăbuşim 8 minute dacă mazărea este îngheţată, 15-20 dacă este crudă. 
  4. Adăugăm verdeaţa tocată mediu-mare, mai lăsăm pe foc 1 minut până verdeaţa se înmoaie şi îşi deschide aroma.

Comentarii

Postări populare