Q&A: remedii pentru copii

Astazi avem o intrebare de la Maria:
,,Buna Tatiana! Stii cumva vreun leac mai babesc pentru nas infundat?! Este vorba de fetita mea in varsta de 2 ani si 7 luni, care are rinoree de aproape 3 saptamani, cu toate tratamentele administrate suntem in aceeasi situatie. Sotul a facut gripa, eu sinuzita, ea doar nas infundat, rinoree si desigur tuse de la mucozitati. Am facut aerosoli, iam administrat sirop de tuse, antihismatic, mucolitic, antiseptic, de toate si nimic. Multumesc anticipat!''
Pentru ca sunt multe cautari pe blog cu remedii pentru copii, as vrea sa raspund pe scurt la aceasta intrebare aici. In primul rand as vrea sa va atentionez  ca eu din pacate nu am experienta deloc cu copiii si toate remediile prezentate pe blog sunt strict din experienta proprie. Acele remedii care mie mi se par absolut inofensive, cum este ghimbirul cu miere, argint coloidal, ceaiurile din condimente...pot avea alte reactii la copii. Va recomand neaparat sa va consultati cu un medic inainte sa incercati ,,leacuri babesti''. Cunosc persoane care folosesc aceste remedii pt copii, insa vreau sa spun ca nu am studiat niciodata aceasta chestiune. Probabil voi studia atunci cand fac si eu un copilas :D. Insa i-am dat Mariei totusi  cateva idei. Din cate am auzit argintul coloidal poate fi utilizat si la copii mici, atat intern, cat si extern (se picura in nas), iar Pau d'arco de la 3 ani. Ceaiurile din condimente care incalzesc usor si au proprietatea de a elimina mucus din organism de asemenea nu am auzit sa aiba contraindicatii: cardamom, scortisoara, cuisoare, ghimbir. Daca copilului nu-i place genul acesta de ceai, aceste condimente pot fi adaugate la mancare (la terciuri, lapte).
Nu i-am spus Mariei de lemn dulce care este un expectorant excelent si ar trebui sa mearga pentru copii. Lemnul dulce se consuma sub forma de decoct sau sub forma de pulbere. Are un gust dulce si ar trebui sa-i placa copilului. 
Unul dintre cele mai eficiente remedii pt nas infundat este dupa pararea mea irigatia cu apa sarata despre care v-am vorbit in articolul precedent. In unul dintre video-uri apare un copil de 4 anisori care face aceasta procedura, insa apoi am vazut ca si fetita ei mai mica, de 3 ani, o face. Deci se poate incerca si asta.
http://blossomofanewlife.blogspot.ro/2013/04/q-rapid-remedii-naturale-pentru-raceala.html



Comentarii

Postări populare