Romexpo 19-23 oct 2011

Saptamina aceasta in cadrul Romexpo s-au tinut mai multe expozitii, printre care si Indragra si Alimeta, expozitii de agricultura. Eu am lucrat ca traducator pentru o companie din Cehia. Am vazut si am aflat foarte multe cu aceasta ocazie, am cunoscut tot felul de oameni. Pavilioanele erau pline cu expozanti cu produse diverse: seminţe, utilaje, flori, sisteme de irigaţie, sere etc. Spre surprinderea mea si publicul a fost mare si diferit: agricultori mari şi mici, producători, investitori, distribuitori, reprezentanţii ministerului de agricultura, conselieri, inspectori, studenţi, oameni curioşi...Foarte mulţi erau interesaţi de agricultura organica şi am întîlnit mulţi vegetarieni. Agricultura in Romania traieste si se dezvolta. Şi in Moldova, căci am întîlnit foarte multi agricultori de acolo şi am înţeles că o expoziţie asemenătoare se organizează şi acolo, aproximativ în aceeasi perioada, în cadrul Moldexpo. Iata cateva poze, la întamplare:


















Foarte inventivi ăştia cu vaca ,,mecanică'', un adevarat art-object :)
Link

Comentarii

Postări populare