Terci rapid din fulgi de hrişcă şi ovăz

Găsiţi la plafare sau pe internet fulgi de hrişcă Granovit (aici v-am mai povestit de ei). Mîncate separat, cu fructe să zicem ca alt fel de fulgi, nu prea sunt gustoase. Dar avantajul lor este că se fac foarte rapid, nu e nevoie decît să le opărim sau să înmuiem pentru cîteva minute. Iar hrisca trebuie sau fiarta, sau inmuiată peste noapte, germinată. Le-am găsit întrebuinţarea în prăjiturele crude şi în terciuri. Atunci cînd le combin cu fulgi de ovăz, muesli capătă consistenţa de terci, fulgii, fructele şi seminţele fiind legate de hrişca într-o compoziţie unitară. Merge combinaţia simplă de fulgi de ovăz si de hrisca, in ce proportii vă place (eu pun mai mult ovăz) şi îndulcită un pic cu miere. Sau puteţi adăuga tot felul de fructe uscate, nuci, seminţe.


Ingrediente:
  1. Fulgi de ovăz- cîteva Lg
  2. Fulgi de hrişcă- cîteva Lg
  3. Fructe uscate- eu am pus goji
  4. Seminţe şi nuci uscate- eu am pus de dovleac, de floarea-soarelui, susan si migdale
  5. Apa călduţă- cît să acopere toate ingredientele
  • Dacă doriţi, puteţi chiar opări fulgii de ovăz. Dar merg şi înmuiate în apa caldă împreună cu fulgii de hrişcă şi fructe, seminţe.
  • Amestecaţi bine, lăsaţi cîteva minute să se înmoaie şi să se umfle. Adăugaţi miere dacă e nevoie şi serviţi imediat.

Comentarii

Postări populare