Guest post: Brioşe vegane cu afine


Iată că avem primul guest post pe blog! Sper să mai urmeze, îi invit pe toţi cititorii mei care au blog să ne împărtăşească din experienţa lor legată de tematica blogului!

Astăzi avem o reţetă minunată de brioşe vegane, din făină integrală, zahăr nerafinat şi afine. Fără făină albă, zahăr rafinat, ouă, lapte, margarină şi alte ingrediente care intră de obicei în compoziţia prăjiturilor şi nu doar că nu sunt indicate în general, ci mai mult decât atât sunt într-o combinaţie foarte proastă din puctul de vedere al nutriţiei. Această reţetă este creată de o cititoare dragă, Tatiana, care are un blog cu reţete vegane vegbistro.blogspot.ro şi face mâncare vegană la comandă. Zilele astea ne-am întâlnit în sfârşit la un ceai să ne cunoaştem şi Tatiana mi-a făcut cadou o punguţă de astfel de brioşe minunate. Pentru că mi-au plăcut mult le-am făcut o poză să mă laud pe Facebook cu ele ;)) Lumea  a sărit imediat să le dau reţeta. Aşa că am invitat-o pe Tatiana să ne impărtăşească una din reţetele ei şi cu aceasta ocazie să vă fac cunoscut încă un blog cu mâncare vegetariană.

 Ingrediente:

1. 1 si 1/2 cana faina integrala de grâu
2. 1/2 cana zahăr brut
3. 1/4 cana ulei presat la rece de struguri (se poate pune si alt ulei dar asta este mai ,,soft'')
4. 3/4 cană lapte vegetal (eu am pus de soia, cu cel de susan iese mai buna dar nu aveam)
5. 1 vârf de liguriţă sare
6. 1 vârf de liguriţa cardamom
7. 1/2 linguriţa bicarbonat de sodiu
7. 1 cană afine (congelate, fără să le decongelez, sau proaspete)
 
Preparare
 
Intr-un bol se amesteca toate în ordinea de mai sus, apoi se pune cam o lingură bună în hârtiuţe pentru brioşe pe care le-am aşezat în tava specială cu găuri. Mi-au iesit 12 briose.

Comentarii

Postări populare