Bombonele din seminţe de susan şi caise


Ingrediente:
  1. Caise deshidratate (naturale, maro)- 10
  2. Curmale deshidratate, moi- 10
  3. Suc de la o de portocală sau mandarină
  4. Seminţe susan crud- jum. de cană-1 cană
  5. Opţional, o mînă fulgi de migdale
  • Caisele şi curmalele se hidrateaza în suc de portocală 1 oră sau se amestecă direct toate ingredientele în robot pînă la formarea unei compoziţii lipicioase.
  • Transferăm aluatul pe o foaie de copt şi îl intindem într-un strat subţire, de preferat sub forma pătrată sau dreptunghiulară. Folosiţi mîinile umede sau o spatulă pentru a uniformiza bine.
  • Acum sunt următoarele variante: 1)blatul poate fi deshidratat în deshidrator 2)copt la cuptor la foc foarte mic 3) pus în frigider să se întărească sau direct forma bombonele si puse in frigider, aşa cum am procedat la celelalte reţete de bombonae.
  • Eu am pus în cuptor pentru 15 minute, apoi l-am scos şi l-am tăiat uşor în pătrăţele şi l-am pus iar în cuptor pentru 5-7 minute. Apoi l-am scos şi am lăsat bombonelele să se răcească.
  • Se întăresc un pic, dar rămîn maleabile totuşi, ca nişte caramele. Se pot pune în hîrtiuţe sau pur şi simplu într-un borcan şi păstra în frigider pînă la o săptămînă.

Foarte interesante aceste bombonele. Ideea este preluată de aici, unde GKS a folosit caise, migdale prăjite, fulgi de cocos şi suc de grapefruit.

Comentarii

Postări populare