Suc de morcov şi spanac: să vedem mai bine, să ne simţim mai bine!

Ingrediente:
  • 2 legături de spanac
  • 2 morcovi
  • 2 mere

Sucul de spanac se obţine cu ajutorul unui storcător cu ax melcat cu presare la rece. Eu am unul manual şi îl folosesc numai pentru verdeaţă. Dacă aveţi unul electric puteţi face şi sucul de morcov şi mere la acest aparat. Eu am făcut la un storcător obişnuit, centrifugal. De asemenea, puteţi face suc de mere şi morcovi la storcător obişnuit şi apoi să le procesaţi în blender cu frunze de spanac. Însă calitatea nutritivă a sucului va scădea. Pentru a beneficia la maxim de proprietăţile vegetalelor, dar mai ales a frunzelor, este de preferat să se folosească un storcător cu ax melcat care stoarce şi nu rupe, nu alterează proprietăţile lor mecanic şi termic. Mai ales că acela manual nu e aşa scump. L-am luat toamna trecută cu 170 de lei de la tîrg. Mă bucur că a venit primăvara şi că o sa-mi fac tot felul de sucuri acum:) Atentie, nu e nevoie sa curatati fructele si legumele de coaja! Doar sapati-le bine si curatati de partile stricate daca e cazul.

Ce gust are acest suc? Foarte bun. Spanacul crud, aşa cum am mai spus, nu are nici un gust specific. Şi sucurile şi smoothie-urile ies excelent cu spanac. E ca şi cum ai bea suc de morcov şi mere şi atît :) În schimb ce beneficii! Vitamina A, betacarotenul şi luteina vor face minuni pentru vederea noastră, indiferent dacă avem probleme cu ochii sau pur şi simplu suntem foarte obosiţi.

Comentarii

Postări populare