Q&A: cum pot şti dacă iau o decizie corectă?

Astăzi avem o întrebare mai degrabă legată de psihologie practică: Cum pot şti dacă iau o decizie corectă?  Este o întrebare foarte complexă şi mi-aş fi dorit să fac mai degrabă un video ca să vă vorbesc mai multe, mi-e tare greu să vorbesc în scris despre astfel de lucruri. Întotdeauna când cineva se sfătuieşte cu mine în privinţa unor decizii, eu spun că numai tu poţi şti ce e bine pentru tine şi cu siguranţa ştii în interiorul tău. Pentru a şti ce vrei tu într-adevăr trebuie să învăţăm să ne ascultăm în primul rând, să ascultăm sinele nostru interior, nu mintea care este extrem de şireată şi de multe ori ne duce în eroare. În plus avem obişnuinţe, prejudecăţi, constrângeri sociale şi multe alte lucruri care ne îndepărtează de la adevărata noastră voce interioară.  Pentru a învăţa cum să ne ascultăm intuiţia, vă recomand tehnica ,,expansiune-contracţie'' descrisă în aceste 2 video:

https://www.youtube.com/watch?v=lJV1EkZU8po
https://www.youtube.com/watch?v=ZeQKLSFIlOI

Un alt lucru pe care l-am învăţat eu în ultimul timp este că trebuie să lăsăm câteodată timpul să ne arate cum este să procedăm mai bine. De multe ori ne grăbim să luam o decizie împinşi de un sentiment puternic, frică sau alte lucruri. Când nu avem un răspuns intuitiv clar este mai bine să nu luam decizii definitive, ci să lăsăm lucrurile să curgă în mod natural şi să observăm unde ne duce Viata.

Comentarii

Postări populare