Noutăţi despre experimente si o surpriză

Fetele mele dragi, am noutăţi bune în legătură cu cosmeticele pe care le formulez. Din cele cu ten acneic sunt deja formulate două: un cleanser şi un gel (în loc de cremă).Vreau să vă spun că sunt foarte entuziasmată de rezultate, nu m-am simţit niciodată mai bine cu alte cosmetice, fie ele naturale, fie ele scumpe, ,,profesionale'' şi doldora de chimicale. Tenul meu deja arată mai bine (v-am povestit că dintr-o dată m-a năpădit acneea de nu ştiam ce să fac, nu mă ajuta nimic) şi foarte important, nu-l mai simt nici foarte gras, nici deshidratat. Sunt încă în proces de creaţie şi experimentare. Însă Cleanserul  nu îl mai schimb pentru că s-a dovedit mai bun decât produsele din comerţ.  Acum, fiind aşa entuziasmată de toate acestea, nu mă lasă gândul să fac unul şi pt. tenul uscat. Cel pe care îl am eu e bun pentru ten normal, mixt şi gras, însă pentru ten de tip Vata vreau să fac o altă combinaţie. As avea nevoie din nou de ajutorul vostru! Dacă este cineva dintre voi cu ten uscat care vrea să participe, daţi-mi un mail.

Iar supriza pe care o am eu pentru voi este că toţi cititorii blogului meu au o reducere de 5% la orice produs din Veda Store. Trebuie să menţionaţi la ,,Observaţii'' atunci când faceţi comanda ,,cititor blossom of a new life''. Iaca-aşa! :)

Comentarii

Postări populare