Tartă din cereale şi gutui

E o tartă foarte simplă pentru situaţii cînd nu ai timp, dar parcă vrei altceva la micul dejun. Se face din orice cereale sau musli care se găsesc în casă şi fructe proaspete sau îngheţate.

Ingrediente:
  1. 1-2 căni fulgi de cereale intergrale. Eu am pus musli care conţineau: fulgi ovaz, secară, grîu, seminţe de in şi de floarea-soarelui, nuci mărunţite şi stafide
  2. 1 cană fructe: au am pus gutui îngheţate
  3. miere, scorţişoară şi alte condimente după gust
  4. 1-2 Lg ulei de cocos sau alt ulei rezistent la temperaturi înalte.
  • Procesaţi în blender fructele pînă rezultă un piure destul de lichid. Adăugaţi apă dacă e nevoie. Puteţi păstra nişte fructe întregi să le puneţi deasupra.
  • Amestecaţi fulgii, fructele, condimentele şi uleiul de cocos. Turnaţi compoziţia într-un vas termorezistent. Puteţi unge vasul cu un pic de ulei de cocos. Ornaţi cu fructe şi scorţişoară.
  • Puneţi tava în cuptor la foc foarte mic pentru 15 minute sau în funcţie de gust.
  • De asemenea, o puteţi deshidrata lăsînd uşa cuptorului întredeschisă sau la deshidrator.
  • Eu am pus puţină miere în compoziţie şi am turnat miere deasupra la servire, pentru că mierea este foarte sensibilă la tratament termic.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare